Při rychlém odepisování na emaily, pracovním shonu a nespočtu vyřizované elektronické pošty, se každému z nás určitě nejednou stalo, že odeslal email, který znamenal průšvih. Příjemce byl zaměněn, email obsahoval hrubku, která je neomluvitelná, celou dobu v emailu popisujeme přílohu, kterou jsme nepřiložili, po odeslání jsme zjistili, že jsme neuvedli důležité informace, které měl email také obsahovat atp. Takové situace zažívá v pracovním shonu každý.
Kolikrát nás však opravdu polije horko, když se nám podaří odeslat email, který znamená pohromu. Už to však nelze vrátit, protože email, díky skvěle fungujícímu připojení k internetu, už nesměle putuje ke svému příjemci.
Existuje však řešení jak se těmto nepříjemnostem lehce vyhnout. Outlook nabízí řešení, jak se vyhnout situacím, kdy odešleme email, který obsahuje chybu, kterou bychom rádi opravili nebo jsme spletli příjemce a rádi bychom ho změnili apod.
Vytvořte si chytré pravidlo v Outlooku, které zabrání odesílání takových emailů.
Stáhněte si návod, jak se vyhnout odesílání chybných nebo neúplných emailů
[wysija_form id=”6″]