web analytics
  • +420 739 152 960
  • info@cloudforce.cz

Vyhněte se odesílání neúplných nebo chybných emailů

Vyhněte se odesílání neúplných nebo chybných emailů

Kateřina Černostová Žádný komentář

Při rychlém odepisování na emaily, pracovním shonu a nespočtu vyřizované elektronické pošty, se každému z nás určitě nejednou stalo, že odeslal email, který znamenal průšvih. Příjemce byl zaměněn, email obsahoval hrubku, která je neomluvitelná, celou dobu v emailu popisujeme přílohu, kterou jsme nepřiložili, po odeslání jsme zjistili, že jsme neuvedli důležité informace, které měl email také obsahovat atp. Takové situace zažívá v pracovním shonu každý.

Kolikrát nás však opravdu polije horko, když se nám podaří odeslat email, který znamená pohromu. Už to však nelze vrátit, protože email, díky skvěle fungujícímu připojení k internetu, už nesměle putuje ke svému příjemci.

Existuje však řešení jak se těmto nepříjemnostem lehce vyhnout. Outlook nabízí řešení, jak se vyhnout situacím, kdy odešleme email, který obsahuje chybu, kterou bychom rádi opravili nebo jsme spletli příjemce a rádi bychom ho změnili apod.

Vytvořte si chytré pravidlo v Outlooku, které zabrání odesílání takových emailů.

Stáhněte si návod, jak se vyhnout odesílání chybných nebo neúplných emailů

[wysija_form id=”6″]

Zanechat komentář k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyzkoušejte si ZDARMA O365

Office 365

Office 365

Sledujte nás na Facebooku

Sledujte nás na Facebooku

Chcete ve svém zaměstnání růst a zvyšovat svou praxi? Sledujte nás také na Facebooku. Vzdělávejte se moderně, vzdělávejte se online a zajistěte si tak náskok před ostatními. Každý den nové příspěvky.