Spolupráce je nedílnou součástí každého pracovního procesu. Pro zvýšení efektivity spolupráce jsou tu tři užitečné nástroje – Skupiny, Planner a Yammer, které Vás tento webinář naučí využívat.Díky Skupinám a Planneru propojíte lidi, kteří spolupracují, přehledně a jednoduše jim rozplánujete úkoly a zajistíte, že dokumenty a poznámky k různým projektům se již nikdy neztratí. Yammer = firemní sociální síť umožňuje nejen sdílení myšlenek a jejich rozvoj, ale také místo pro sběr zajímavých nápadů, rozvoj diskuzí a mnoho dalšího. Prostřednictvím Yammeru můžete také seskupit své zákazníky a udržovat s nimi online kontakt. Toto školení Vás naučí propojit tyto tři nástroje tak, aby se efektivita spolupráce ve skupinách zvýšila na maximum.
1 hodina
- spolupráce projektového týmu složeného z různých oddělení
- sdílení projektové dokumentace
- sbírání a přehledné uspořádání poznámek k projektu
- naplánování úkolů projektu a jejich přiřazení ostatním
- sledování průběhu práce na projektu
- vytvoření sociální sítě pro snadnou komunikaci se zákazníky
- vytvoření prostoru pro sbírání nápadů na nový produkt
- orientovat se v různých nástrojích pro spolupráci na Office 365
- vytvářet nové skupiny - používat skupinový email a poznámkový blok
- používat skupinové dokumenty - vytvářet plány na Planneru
- vytvářet úkoly a kontejnery na Planneru
- přidávat nové kolegy do skupin a k plánům
- vytvářet skupiny na Yammeru
- psát příspěvky na Yammer
- …a mnoho dalšího
Planner, Yammer, OneNote, Outlook, OneDrive
CENA:
Otevřené školení po internetu (prostřednictvím Skype): | 250,- Kč |
Firemní a individuální školení po internetu v dohodnutém čase s dohodnutým obsahem: | 500,- Kč/hod |