Únor 2016 přinesl hned několik aktualizací a plánů na aktualizace v Office 365. Přečtěte si o jaké aktualizace a novinky se jedná. Office 365 se neustále snaží být blíž malým a středním firmám a pomáhat jim v rozvoji jejich práce. Proto jsou tyto aktualizace atraktivní zejména pro firmy.
Nově nyní mohou zákazníci od 50 do 149 seatů využít, při přechodu do Office 365, zákaznický servis. – Tuto možnost měli dosud pouze zákazníci se 150 a více seaty. Nyní mají i malé a střední firmy možnost obrátit se na zkušeného odborníka či partnera společnosti Microsoft a nechat si s implementací Office 365 pomoc.
Pokud uvažujete o přechodu na Office 365, můžete se obrátit na nás, rádi Vám s implementací a nastavením Office 365 pomůžeme. Jsme partnerem společnosti Microsoft a svým klientům pomáháme s výběrem, nasazením a optimálním nastavením Office 365.
Připravte se na sdílení nápadů a společnou práci pod širým nebem. – Yammer je nyní aktivován každému Office 365 majiteli automaticky, bez nutného zásahu IT administrátora. Office 365 uživatelé, tak nyní mohou jednoduše k Yammer firemní sociální síti přistupovat ze svého Office 365 prostředí.
Planner je nyní k dispozici i pro zákazníky s plány pro školství, neziskový sektor a vládu. – Nový nástroj pro plánování je tak k dispozici širší veřejnosti a pro plánování svých aktivit ho tak mohou využívat např. i učitelé.
Excel 2016 přináší nové grafy, díky kterým budou obchodní rozhodnutí snazší. – V Excel 2016 máte k dispozici tři nové způsoby jak použít nové grafy – Waterfall, Histogram, Box & Whisker, Pareto, Treemap a Sunburst – abyste urychlili svou analýzu a rozšířili způsoby, jak řídit obchodní rozhodnutí. Naučte se je používat k rychlé vizualizaci zisků a ztrát, jedná se o grafy ukazující vztahy mezi daty a ilustrují statistické vzorce.
Automatická aktualizace zkušeností v profilech lidí bude brzy zařazena do služeb Office 365. – Abyste mohli ještě jednodušeji najít odpovídající odborníky a zaměstnance, které ve své firmě právě hledáte pro spolupráci na projektu, pomoc či radu, budou profily lidí automaticky aktualizovány a budou do nich zařazovány také zkušenosti. To vše na základě Office Delve. Navíc budete moci kontaktovat svého kolegu přímo z jeho profilu za pomoci Skype či Outlooku.
Byly vylepšeny audity a reporting v SharePoint a OneDrive pro firmy a navíc byla navýšena velikost nahrávaných souborů. – Nyní mohou administrátoři v Office 365 admin centru v sekci reporty sledovat aktivity jednotlivých uživatelů. Vidí, kdy se odhlásili z SharePoint Online a OneDrive pro firmy a vidí aktivity v Azure Active Directory a Exchange Online. Všichni uživatelé teď navíc mohou nahrávat soubory větší než 10 GB na týmovou stránku, do Office 365 skupiny, OneDrive pro firmy a na Office 365 Video portál.
Aktualizace Office 365 Skupin = sdílených pracovních prostorů. – Nyní se při založení nové skupiny automaticky vytvoří sdílené emailové schránky, kalendář pro skupinu, nástroje pro plánování a místo pro ukládání, sdílení souborů a skupinové poznámky.
V tomto videu se můžete podívat na všechny aktualizace v Office 365 skupinách:
Zdroj: YouTube, Microsoft Mechanics
Chcete mít neustále přehled o novinkách na našem webu?
[wysija_form id=”1″]